torsdag 25 oktober 2018

INFO HELGENS SPELNING

LÖRDAG:

09.30 Samling för info
10.00 genomdrag nr 1 av första akten börjar, storbandets nummer är i andra halvan av första akten, lite väntetid (förväntad reptid på scenen runt kl. 1040 - men man vet inte om det blir tidigare eller senare...)

Ledigt till kl 1400!

- Musikskolan bjuder på mat på Karlberg kl 13.00! -

14.00 Börjar genomdrag nr 2, förväntad speltid för Åmål Big Band ungefär kl 14.25 med reservation för ändring såklart....

Om ni har grymt lite tid till övers denna lördag, eller har långt att åka föreslår jag att ni kommer till genomdraget kl 14.00. Men hör av er till mig så vi kan diskutera om det är en bra lösning och så att jag vet om hur sättningen ser ut de båda genomdragen.


SÖNDAG:

11.30 Samling, info till alla om genrepet.
12.00 Genrep med scenkläder och ljussättning
14.00 Mat serveras på Karlberg
15.30 Samling, info inför SHOW
16.00 Showen börjar
Klart ca 18.00


Scenkläder! Ni är artister! Klä er för scenen! Hoppa gärna över de där trasiga jeansen och luvjackan som man har när man skrotar i trädgården eller mekar med moppen, ta nåt så att publiken ser att ni är attraktionen på ett uppträdande så att säga. Jag tror ni hänger med på vad jag menar ;)

Vi ses hälsar Dennis!