lördag 11 augusti 2018

Terminsstart å annat Hösten 2018

Hallån!

Detta läsåret ska vi spela partymusik! Ska och Reggae ska det bli. Haha! Kommer sitta helrätt till vårens och sommarens gig.

Jag tänker mig att vi spelar dels kända reggaelåtar typ Bob Marley och liknande, samt även några helt normala pop- och rocklåtar som jag skriver om till sommarpartyhitar i Reggae- och ska-stuk.

Jag har inte kklart med alla bandmedlemmar ännu men det lutar åt att vi får lite föryngring i saxsektionen och att Bobby Svaner och Robbin Larsson står för bas resp trumspelet. Gitarrdelen är lite osäker och Liam kommer sitta vi orgeln/pianot som tidigare. Några nya i brasset kan vi hoppas på och jag har några på G där.

Som sagt, vi börjar inte förrän jag har ett någorlunda fungerande band, så räkna med att det blir i början av september som vi ses första gången.

Håll ögonen öppna här på bloggen! Hörs!

/Dennis

Bildresultat för rasta dog